A legjobb tanács a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média marketing tervében

A legjobb tanács a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média marketing tervében

 

A jól megalapozott franchisektól eltérően az új vállalkozók sokkal nehezebb feladatot látnak el a költségvetés kezelésében. Tehát kisvállalkozásként fontos, hogy olyan hirdetési kampányokat szervezzen, amelyek nagyon alacsony költségeket igényelnek, de nagyon nagy eredményeket hoznak. A vízvezeték szerelő és a belsőépítész közösségi média marketingje olyan csúcstechnológia, amellyel a látogatók eljuthatnak egy olyan üzleti vállalkozáshoz, amely sokkal olcsóbb lehet, mint a hagyományos reklám. A következő cikk segít Önnek a vízvezeték szerelő és a belsőépítész közösségi média marketingjének megismerésében.

Mielőtt kidolgozná egy speciális vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média marketingstratégiát, találja ki, melyik közösségi oldalt kívánja használni. Az egyes közösségi oldalak eltérően működnek, ezért fontos, hogy stratégiája működjön együtt az Ön által választott webhellyel. Például a Facebookon létrehozhat szavazást, ellentétben a legtöbb webhellyel.

Szerezzen be egy WordPress-blogot, így használhatja a WordPress Retweet gombot. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi a látogatók számára, hogy egy kattintással közzétegyen egy linket Twitter-hírcsatornájuk egyik cikkéhez. Felveheti a Retweet gombokat a webhelyére, ha időt vesz igénybe saját kódolására.

A dolgok nagyon gyorsan mozognak a vízvezeték szerelő és a belsőépítész közösségi médiában, és a vállalkozásodnak gyorsan alkalmazkodniuk kell a változásokhoz, ahogy jönnek. Csak néhány évvel ezelőtt a táblagépek és az okostelefonok nem léteztek tömeggyártott és nyilvánosan elérhető formában. Tartsa szemmel az új technológiát, hogy jobban felkészüljön a marketing változásaira.

Vizsgálja meg a játékokat a Facebookon. Tervezze meg az egyedülálló játékot, amely kapcsolódik vállalata termékeihez és szolgáltatásaihoz. A múltban számos márka hatalmas sikert ért el azzal, hogy játékokat kínál a Facebookon, amelyek közül néhány nagyon gyorsan vírusos lett. Lehet, hogy egy profi játéktervezõ kezeli az összes részletet, de próbáljon magadnak kitalálni egy nagyszerű játék ötletét.

Címkézze meg minden Twitter-bejegyzését, hogy javítsa a következőket. Címkéket találhat a számjel (#) után. Ily módon minden frissítés megjelenik a csoport előfizetői hírcsatornáiban. Találd ki a közönség elégedettségének módját, és nagy különbségeket kell látnod a siker szintjén.

Készítsen hasznos tartalmat azáltal, hogy interjút készít egy szakértővel valamelyik termékével kapcsolatban. Interjúját tegye közzé a YouTube-on, és ossza meg a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi médiában. Ez az a tartalom, amelyet a követői szeretnek megosztani barátaival. Ügyeljen arra, hogy érdekes interjúalanyat választott, és tegyen fel releváns kérdéseket.

A vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média marketing kampányának megkezdésekor fontolja meg a kiszervezést. Számos magasan képzett és tapasztalt forrás közül választhat a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média marketing eredményeinek optimalizálásához. Lehet, hogy többe kerül, mint magad tenni, de a vállalkozás potenciális növekedése a vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média marketing tapasztalatai miatt valószínűleg megéri.

Felvehet olyan alkalmazásokat, mint például a SlideShare a LinkedIn-hez. Próbálja ki a különböző alkalmazásokat, és nézze meg, melyek hasznosak lehetnek az Ön számára. A SlideShare lehetővé teszi, hogy fotóalbumokat készítsen, amelyek minden képhez részletes leírást tartalmaznak. Hozzáadhat képeket termékeiről, vagy kérheti, hogy az ügyfelek küldjenek neked képeket magukról azzal, amit tőled vásároltak.

Ismerje meg a közösségi oldalak feladási mintáit. Ezeknek a helyeknek a csúcsforgalmi ideje 7 AM és 5 P.M. és 10 P.M. és ezekben az időkben biztos, hogy feltétlenül küld valami újat. Ha e háromszor többet felad, akkor győződjön meg arról, hogy valami egyedi és érdekes képet küld, de korlátozza a napi összes hozzászólás számát.

A vízvezeték szerelő és belsőépítész közösségi média marketing segíthet csökkenteni üzleti vállalkozásának pénzügyi nyomását. A nagy dollár befektetése helyett inkább időt fordít minőségi tartalom előállítására és kiadására sok különböző médiumon keresztül. A cél az, hogy márkáját ott láthassa, hogy az emberek láthassák, és a fent ismertetett SMM-tippek felhasználása nagyszerű módja az új kampány megkezdésének.