Jó módszereket keres az e-mailen keresztüli marketingre? Próbálja ki ezeket az ötleteket!

Jó módszereket keres az e-mailen keresztüli marketingre? Próbálja ki ezeket az ötleteket!

Fontos, hogy ügyfeleit ne temesse el a kéretlen üzenetek lavinájába. E-mail marketingstratégiájában üzeneteinek aktuálisnak kell lenniük, és hatást kell gyakorolniuk. Érdekes e-mailek küldése az ügyfelek nyitottak a további kommunikációra. Az alábbi tippek segítenek olyan e-mail marketingstratégia kialakításában, amely egyszerre érdekes és nyereséges.

Fontolja meg egy olyan sablon használatát, amely lehetővé teszi, hogy minden címzett személyre szabott üzenetet kapjon az üdvözlő üzenetben. Az emberek jobban reagálnak azokra az e-mailekre, amelyek személyesen szólítják meg őket, és kevésbé valószínű, hogy elutasítják az üzenetet. Ez a személyre szabás egyszerűen megvalósítható, és szorosabb kapcsolatot fog kialakítani az ügyfelekkel.

Az e-mail marketing használata előtt hozzon létre egy teszt e-mailt, és küldje el egy barátjának vagy családtagjának. Szerette láthatja, hogyan néz ki az e-mail, és visszajelzést adhat Önnek. Így, ha bármilyen változtatásra van szükség, azt megteheti, mielőtt elküldi az e-maileket az ügyfeleknek.

Hagyja, hogy olvasói megválasszák a tartalom elrendezését. A képeket, grafikákat és JavaScriptet tartalmazó üzeneteket valószínűleg megeszik a szoftverszűrők, és emberi szem soha nem látja. Küldjön ki alapszöveg vagy rich text formátumot, beleértve a webhelyére mutató hivatkozást, valamint a HTML-verzió lehetőségét azok számára, akik ezt szeretnék.

Töltse meg marketinges e-mailjeit hasznos információkkal, ne egyszerűen csak töltse fel őket értékesítési ajánlatokkal. Előfizetőinek mindenki más előtt kell hozzáférniük az exkluzív tartalmakhoz. Ügyeljen arra, hogy különleges ajánlatokat és kedvezményeket adjon hozzá termékeihez és szolgáltatásaihoz. Küldjön releváns információkat, különleges kedvezményeket és szezonális üdvözleteket; ne küldjön minden egyes alkalommal eladást kérő e-maileket.

A nagyobb ünnepek általában nem a legalkalmasabbak marketing e-mailek küldésére. Ügyfelei otthon élvezik a napjukat, így nem valószínű, hogy érdeklődni fognak az e-mailek iránt. Van néhány kivétel. A Black Friday például egy olyan alkalom, amikor a dátumhoz kapcsolódó kampány indokolt.

Az e-mail marketingkampányhoz, mint minden máshoz, tervezési és tesztelési fázisra van szükség. Tervezze meg az időt, és gondoskodjon arról, hogy üzenetei túlmutassanak minden, a spam elleni küzdelemben használt technikán, a tartalomszűrőktől a képblokkolókig és a java-scriptek elnyomásáig. Egymillió üzenetet küldhet ki vakon, és soha nem tudhatja, hogy látják-e.

Ha hatékony e-mail marketing kampányt épít fel, megfelelő regisztrációs űrlapokkal kell rendelkeznie cége webhelyén. Győződjön meg arról, hogy minden oldalon megtalálhatók, és arról is, hogy a webhely oldalain a megfelelő helyen legyenek. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek regisztráljanak.

Ha a legtöbbet szeretné kihozni az elküldött e-mailekből, próbáljon meg minden üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak tudniuk kell, hogy mit akarnak mondani az üzenet elolvasását követő néhány másodpercben. Adjon nekik cselekvésre való felhívást, amely egyértelmű, és amelyre könnyen reagálni tudnak.

Meg kell próbálnia egy e-mail listát a lehető legjobban összeállítani a személyes és az internetes hálózatépítésből. Ne vásároljon vagy béreljen olyan névlistákat, amelyeket e-mailben küld el az üzlet fellendítése érdekében. Nincs garancia arra, hogy az Ön által felkeresett személyek közül bárki érdeklődni fog, és még az is előfordulhat, hogy értesítik az e-mail szolgáltatóját.

Az e-mail marketingnek minden ügyfele számára relevánsnak és érdekesnek kell lennie. Ha az Ön üzenetei nem különböznek a hamis Rolex- és jelzáloglevélszemétektől, amelyeket minden nap kapnak, ügyfelei elhagyják a listát, és elmondják barátaiknak azt a kéretlen levelezőlistát, amelyre tévedésből feliratkoztak. Használja a cikkben található tanácsokat, hogy e-mailjei jó tartalommal rendelkezzenek, amelyet az ügyfelek élvezhetnek.