Strategii și tehnici pentru a începe cu succes marketingul articolului

Strategii și tehnici pentru a începe cu succes marketingul articolului

Rețelele de socializare sunt o modalitate minunată de a vă comercializa articolele și de a obține acele opinii. Rețelele sociale pot fi deosebit de utile pentru a obține mai multe vizualizări în directoarele de articole, astfel încât să obțineți o plată suplimentară pentru vizualizări. Prietenii, fanii, colegii și asociații tăi sunt probabil interesați de ceea ce ai de spus. Iată câteva sfaturi grozave care vă vor ajuta cu eforturile de marketing pentru articole.

Asigurați-vă că fiecare e-mail pe care îl trimiteți conține informații pertinente pentru cititorii dvs. Spamul este atât de urât încât există de fapt legi împotriva lui, așa că asigurați-vă că publicul vă vede e-mailurile ca o altă modalitate de a ajunge la site-ul dvs. și de a obține conținutul de care are nevoie, nu o supărare. Dacă nu reușiți să faceți acest lucru, veți pierde abonați și, prin urmare, veți pierde potențiali clienți.

Selectați o categorie care va fi profitabilă, dar asigurați-vă că știți ceva despre zonă. S-ar putea ca recenziile de cărți să câștige mai mulți bani decât orice alt site, dar dacă nu ai citit niciodată, atunci nu este zona potrivită pentru tine. Alege subiecte care generează bani și care se potrivesc cu punctele tale forte.

Pentru un venit suplimentar, înscrieți-vă la un program precum AdSense. Cea mai mare parte a veniturilor tale ar trebui să provină din marketingul afiliat, dar dacă treci prin necazul de a construi un site web bun, s-ar putea la fel de bine să anunți din niște venituri din programele publicitare. Asigurați-vă că anunțurile sunt potrivite pentru site-ul dvs., astfel încât să nu vă alungați clienții.

Transformă-ți reclamele în articole. Scriind povești, ghiduri, tutoriale sau articole de știri legate de produsul sau serviciul dvs., utilizatorii de Internet vor citi anunțul dvs. fără să știe măcar că este un reclam. Dacă îți scrii bine articolele, odată ce cititorii au terminat de citit articolul tău, probabil că aceștia vor fi foarte interesați de produsul sau serviciul tău.

Chiar și cei mai titulari marketeri de articole au loc de îmbunătățire. Nimeni nu este perfect în această afacere. Nu uitați întotdeauna că trebuie să vă modificați chiar și campaniile cu cele mai bune performanțe. Găsiți ceea ce se bucură cititorii dvs. despre eforturile dvs. de marketing și lucrați pentru a le îmbunătăți. Lucrurile pot trece de la bine la grozav în cel mai scurt timp.

Pentru a atrage oameni pe site-ul tău, trebuie să fii capabil să scrii bine. Aceasta include să vă asigurați că articolele dvs. sunt corecte din punct de vedere gramatical, precum și că sunt captivante pentru cititor. Făcând acest lucru, cititorul va dori probabil să afle mai multe și va fi dispus să revină la o altă dată.

A avea un titlu creativ va ajuta articolul cuiva să ajungă și să atragă atenția unui potențial spectator. A avea un titlu care să-l facă pe gânduri, să râdă sau să genereze interes în alt mod poate fi un mare avantaj în marketingul articolelor. Folosirea unui titlu în mod corect poate îmbunătăți articolele.

Când scrieți un articol pe care intenționați să îl utilizați pentru marketingul articolului, asigurați-vă că acordați o atenție deosebită corpului acestei piese scrise. Ar trebui să plasați cele mai importante informații în partea de sus a corpului. De asemenea, este înțelept să păstrați propozițiile și paragrafele scurte. În medie, un articol de marketing ar trebui să aibă o lungime între 250 și 500 de cuvinte.

Pe scurt, marketingul articolelor este o modalitate excelentă de a vă promova site-ul și produsele și tocmai ați citit câteva sfaturi grozave pentru a afla cum să utilizați eficient acest tip de marketing. Există multe modalități de a vă ajuta, iar rețelele sociale sunt un instrument grozav de folosit atunci când conduceți oamenii către pagina dvs. web. Ei pot „parta” conținutul dvs. prietenilor și familiei lor, care pot face același lucru. O poți numi o reacție în lanț. Există mai multe site-uri diferite de rețele sociale pe care le puteți utiliza, toate în același timp, pentru a obține mai mult trafic către pagina dvs. web.