Tippek a cikkmarketing-kampány javításához

Tippek a cikkmarketing-kampány javításához

A cikkmarketing megkezdésének jó módja az, hogy számos folyóiratot beolvas - a könyvtárban vagy online. A magazin ötleteit felhasználhatja saját érdekes cikkek megírásához.

Írjon cikkeket és véleményeket a használt termékekről. Úgy kell tűnnie, hogy hozzáértő és elégedett egy termékkel, hogy a nézői ki tudják próbálni. Ha részletes áttekintést vagy információt nyújt a termékkel kapcsolatban, közönsége segíthet megérteni a terméket, és át akar kattintani.

Képek hozzáadása a cikkhez személyesebbé és egyedibbé teszi, és a nézők mindkét funkciót kedvelik. Ne felejtsük el, hogy vagy magának kell elkészítenie a képeket, vagy törvényesen be kell szereznie a más használatának jogait.

Használjon cikkforrás mezőt. Ez egy bekeretezett doboz az egyes cikkek végén. Ez egy kis háttér információt nyújt az olvasónak a cikk írójáról, ahol további cikkeket találhat ugyanattól az írótól, az esetlegesen kidolgozott projektekről, és néha képet is tartalmaz.

Minden cikknek egy elsődleges kulcsszóra kell összpontosítania. A kulcsszavakat az egész webhelyen el kell helyezni, beleértve a címeket, a fejléceket és még az URL-t is. Győződjön meg róla, hogy a kulcsszó az egész testre kiterjed. Ez megkönnyíti a cikk megtalálását, amikor egy személy keresi, és ez nagyobb webhely forgalmat és értékesítést eredményez.

Kiszervezi a marketingcikkek írását. A kiszervezés sok időt takaríthat meg Önnek. Most rengeteg online tartalomíró cég közül választhat, és sokan nem fognak sokat fizetni a jó minőségű, 700 szavas cikkért. Ha úgy tetszik, akkor szabadúszó írót alkalmazhat közvetlenül, viszonylag olcsó áron.

Gondosan szerkesztenie kell a cikkeket, amelyeket piacra dob, mielőtt elkészítené a kész terméket. Ez a szerkesztési folyamat biztosítja, hogy semmiféle hanyag hiba ne csúszhasson be a végtermékbe, amelyet a fogyasztók látni fognak. Gondos szerkesztéssel az ember javítja cikkeik marketing képességeinek hatékonyságát.

Ne sértsen törvényeket, különösen a szerzői jogok megsértését. Szinte minden keresőmotor tartalmaz egy felelősséget kizáró nyilatkozatot arról, hogy betiltják a törvénysértő webhelyeket. Ha rendszeresen más webhelyekről lopnak tartalmat, akkor tiltottnak találja webhelyét. Tartsa egyedileg tartalmát, hogy még a tiltás lehetőségét is elkerülje.

Használjon fülbemászó címeket a cikkeihez. A cím az olvasók lebilincselésének kulcsa, és szüksége lesz egy kiemelkedőre. Fontolja meg egy állítás vagy kérdés összeállítását a megcélzott kulcsszóval.

Ne felejtsen el alcímeket használni a cikkében. Ez a taktika elősegíti a darab különböző bekezdéseinek elindítását. Hangsúlyozza az egyes szempontokat, ugyanakkor összehozza az egész cikkét. Az olvasók könnyedén eljuthatnak az egyik pontról a másikra, miközben a témára összpontosítanak. Az alcímekben kulcsszavakat is használhat.

A cikkhez mindig olyan témákat válasszon, amelyek értéket és érdeklődést kínálnak az olvasók számára. Senki sem akar nyilvánvaló példányokat olvasni, és senki sem akar unalmas, homályos cikkeket olvasni.

Átkok vagy átokszavak használatát az egyes cikkekben általában kerülni kell a cikkmarketing többségében, amelyet az ember fog csinálni. Kis mennyiségű átokszó használata azonban olyan cikkekben, amelyeket felnőtt közönségnek fognak forgalmazni, segíthet lekötni az olvasók figyelmét.

Minőségi, közzétehető cikkek írása elengedhetetlen a sikeréhez. Figyelembe kell vennie olvasóit minden írásban. Ha nem inspirálja olvasóit, akkor nem ösztönöz új értékesítéseket. Egy cikk, amely értékes információkat ad az embereknek, nagyobb valószínűséggel hozza meg a kívánt eredményeket. Nagyon kielégítő lesz a cikk nyomtatása.

laminált padló,betonfesték,antracit,falfesték,poliészter

1. laminált padló    

2. betonfesték    

3. antracit    

4. falfesték    

5. poliészter    

laminált padló,betonfesték,antracit,falfesték,poliészter