Nagyszerű mobil marketing tippek

Nagyszerű mobil marketing tippek

Tudta, hogy az SMS -alapú mobilmarketing használatakor az ügyfélnek kétszer kell feliratkoznia a szolgáltatásra, és azt is engedélyezheti, hogy igény szerint megszüntesse a szolgáltatást? Ha ezt nem tudta, kockáztatja a rossz marketingválasztást. Olvasson tovább hasznos tanácsokért.

Ne feledje, hogy ahhoz, hogy valamit megkapjon az előfizetőitől, meg kell adnia nekik. Próbáljon valamilyen ösztönzőt ajánlani. Ez lehet speciális hozzáférés a releváns információkhoz, speciális mobiltartalom vagy akár egyes kuponok, amelyek segítenek növelni a felvételi arányukat és az előfizetők részvételét.

Kövesse nyomon a QR kódokat. Számos ingyenes webhely található az interneten, amelyek lehetővé teszik a QR kódok által generált forgalom nyomon követését. Használja ezt annak meghatározásához, hogy melyik marketing taktika működik a legjobban az Ön számára, és távolítsa el azokat, amelyek nem olyan hatékonyak az új ügyfelek körében.

Tájékoztassa az embereket, hogy minden lehetséges módon kínál mobilmarketinget. Ha erről beszél a blogján, webhelyén és fórumain, tájékoztatja ügyfeleit a programról, és megadja nekik a részvételhez szükséges információkat. A közösségi hálózatok segítségével vonzza az ügyfeleket azáltal, hogy különleges ajánlatokat kínál csak a mobilprogramon keresztül.

Soha ne üzenjen ok nélkül az ügyfeleknek. Győződjön meg arról, hogy az üzenete jelent valamit a címzett számára, és üdvözli az üzenetet. Semmi sem ölheti meg gyorsabban a jó mobil marketing programot, mint szükségtelenül felvenni a kapcsolatot ügyfeleivel gyakori üzenetekkel. Az ügyfelek információt akarnak, nem vicces szövegeket, amelyeket általában egy elveszett barátjuktól kapnának.

Végezze el a kutatást. A mobilmarketing működésének megértése a legfontosabb lépés, mielőtt belekezdene. Keressen más marketingkampányokat, és nézze meg, hogy melyek azok, amelyek jól sikerültek, és melyek nem. Ennek az információnak a biztonsági mentése lehetővé teszi, hogy sikeres marketingútra terelje.

Ha e-mailben vagy szöveges üzenetben hirdet, próbálja meg beírni a címzett nevét az üzenetbe. Ezt a személyes megközelítést az ügyfelek fontosnak érzik, ahelyett, hogy csak egy ügyfélszámot kapnának. A sikeres vállalkozások segítenek minden ügyfelének, hogy egyénileg fontosnak érezze magát, mert fontosak a vállalkozások növekedéséhez és sikeréhez.

Amikor emlékeztető üzenetet küld a mobilmarketingben, mindig várjon körülbelül két-három órát az esemény előtt, amelyre emlékezteti az embereket. Ha ezeket az emlékeztetőket nappal előre elküldi, az egyszerűen elfelejti az embereket. Az erőfeszítései itt kárba vesznek.

Minden mobil marketingesnek jól kellene emlékeznie arra, hogy a mobilmarketing nem egy tipikus marketingstratégia. Valójában ez egyáltalán nem stratégia. Ez egyszerűen kommunikációs eszköz. Ha megpróbálja megközelíteni a mobil marketinget, mint az alapvető internetes marketing, akkor végül nem fog jól működni.

Ne használjon szöveges rövidítéseket mobilmarketing üzenetében. Bár elfogadható a személyek közötti kommunikáció, úgy tűnik, hogy egy vállalkozás szakszerűtlen. Kerülje a nagybetűk használatát az üzenetben. Fogyasztói úgy fogják érezni, mintha kiabálnának velük. Elfogadható azonban, hogy a cselekvésre ösztönzésben az összes nagybetűt használja.

Az ügyfelek tartózkodási helye nagymértékben befolyásolja a marketingtevékenységet, ezért ne felejtse el használni a megfelelő kontextust a mobilmarketinghez. Ha az ügyfelei szombat délután elmennek, akkor valóban azt gondolja, hogy bármilyen ajánlattal képes lesz megingatni őket? Ismerje fel, hogy hol vannak, és mit tesznek, legalább is  a legjobb tudása szerint.

Összefoglalva, meg kell győződnie arról, hogy olyan módon használja a mobilmarketinget, amely nem okoz bajt, és nem teszi rosszul a céget. Kövesse a jelen cikkben ismertetett taktikákat és irányelveket, és meg kell találnia, hogy az előnyök messze meghaladják a kockázatokat.