Nem járt sikerrel a cikkmarketinggel? Ezek a tippek segíthetnek!

Nem járt sikerrel a cikkmarketinggel? Ezek a tippek segíthetnek!

Ismernie kell közönségét, és tudnia kell, hogyan kell sikeres forgalomvezérlő kampányt megfogalmazni ahhoz, hogy hatékony cikkértékesítő legyen, de ezt sokkal könnyebb megmondani, mint megtenni. Kövesse az ebben a cikkben bemutatott tippeket, és jó úton halad a siker elérése érdekében a rendkívül versenyképes marketing területén.

Keressen egy bloggert a keresett célból. Biztos lesz abban, hogy őszinte információkat kap egy bloggertől, aki az adott városban él. Lépjen kapcsolatba azzal a személlyel, hogy személyes ajánlásokat kapjon a csodálatos helyekről, amelyeket látnia kell, vagy mely éttermekben érdemes enni.

Miután gyakorolt ​​az írásban, jelentős mennyiségű, az interneten elterjedt tartalmat épített fel. Gyűjtse össze a legjobb cikkeit egy e -könyvben, amelyet eladhat vagy ajándékozhat termékének vagy szolgáltatásának promóciójaként. Ha jól van megírva, az emberek megosztják, és ez növeli az üzletét.

Ha a célközönségnek saját technikai nyelvi vagy szlengkifejezései vannak, használja azokat szabadon a cikkekben. Ez nem csak azért vonzza őket, mert megértik, amit mond, hanem azért is, mert olyan érzéseket kelt bennük, mintha inkább a saját csoportjuk tagjai lennének.

Kérdéssel hívja fel az olvasók figyelmét. A kérdő szavak használata a címben gyors módja lehet annak, hogy felkeltse valaki figyelmét. Tartsa meg figyelmüket azzal, hogy megpróbálja teljes mértékben megválaszolni a korábban feltett kérdést, különben csalódott olvasókhoz juthat, akik máshová fordulnak a jobb válaszért.

Ahhoz, hogy ötleteket gyűjtsön saját cikkmarketing tevékenységéhez, tekintse át a könyvtárak "legnézettebb" kategóriájában felbukkanó cikkeket. Hogyan szerveződnek? Milyen a hangnemük? Mennyire hivatalos vagy informális a nyelvük? Egy példa egy hatékony oktatóeszköz, és a választott cikkek könyvtárának legnézettebb cikkei nagyon sikeres példák a tanulmányozásra.

Ha képeket mellékel a cikkhez, nagyszerű módja annak, hogy több figyelmet vonzzon. Az olvasók szeretik, ha vizuálisan kísérik az olvasott szöveget. Győződjön meg arról, hogy az Ön által használt kép engedélyezett, és a képeket saját fiókjában tárolja, nem pedig hivatkozással.

Vegyen részt annyi fórumon, amennyi ideje van. Ha nem gondolja, hogy van ideje megtenni, szánjon rá időt. Nagyon sok információt fog kapni arról, hogy mi érdekli az embereket, és segít megtalálni azokat az információkat, amelyeket bele kell foglalni az Ön által forgalmazott cikkekbe.

Használjon számokat és/vagy pontokat a cikkben. Ez megkönnyíti a fő pontokat a közönség számára az olvasáshoz és az emésztéshez. Segít abban is, hogy a cikk vizuálisan érdekes legyen. Az olvasók nagyobb valószínűséggel figyelnek oda és maradnak a cikknél a végéig.

A cikk marketingjét tovább kutathatja, ha csatlakozik néhány fórumhoz a témáról. E tagok közül sokan szívesen segítenének azoknak, akik megpróbálnak elindulni, vagy akár azoknak is, akik tapasztaltak, de mégis szeretnének némi visszajelzést. Még mutatókat is kaphat, ha csak bejegyzéseket olvas, mivel sok rövid részből áll,ami informatív és tömör.

Tévedés ne essék. A cikkmarketing rendkívül versenyképes és nagyon bonyolult lehet. Az ehhez hasonló cikkekben tanult tippek és taktikák segítségével elkezdheti a marketing hajóját a siker biztos irányába terelni. Ne felejtse el lassan kezdeni, és bármikor, ha kérdése merül fel, forduljon vissza ide.