Hírnévkezelési tippek, trükkök és tippek

Hírnévkezelési tippek, trükkök és tippek

Ha helytelenül vagy nem hatékonyan kezelik, az Ön hírnevének károsodása vállalkozása kudarcához vezethet. Emiatt a hírnévkezelés olyan készség, amelynek elsajátítására minden feltörekvő vállalkozástulajdonosnak időt kell szánnia. Az alábbiakban bemutatott információk és útmutatások bámulása nagyszerű módja ennek a kulcsfontosságú folyamatnak.

Hírnevének építése érdekében mindig kövessen valamilyen kommunikációs formát. Minél nagyobb a vállalkozása, ez annál inkább igaz. Az ügyfeleknek érezniük kell, hogy törődik vele. Fontolja meg, hogy a bevezetett automatizált rendszerekkel kövesse őket. Kérje meg őket, hogy adjanak visszajelzést a legutóbbi vásárlásokról.

Szánjon rá időt, és alaposan gondolja át, mielőtt bármilyen panaszra válaszolna. Ha hidegen őrzi magát, és alaposan átgondolja, hogyan reagál majd az interneten, megőrizheti hírnevét. Mielőtt válaszolna egy panaszra, olvassa el többször a választ. Ha lehetséges, olvassa el egy alkalmazottat a válasz megfelelőségének biztosítása érdekében.

Soha ne vitázzon nyilvánosan a közönsége egyik tagjával. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy megmutassa az embereknek, hogy Önt nem érdeklik a szükségleteik. Valahányszor nyilvános nézeteltérés alakul ki egy vállalkozással és egy magánszeméllyel, általában a vállalatot állítják ki a rosszfiúnak, ezért legyen óvatos.

Próbáljon meg Google-on keresni, hogy megtudja, milyen típusú információk jelennek meg Önről. Ha sok a negatív visszajelzés, akkor ezt felhasználhatja önmaga javítására. Abban az esetben, ha bármilyen eltérést észlel, tegyen meg mindent a javításuk érdekében. Nem szeretné, ha a félretájékoztatás rontaná a hírnevét.

Ha privát promóciót vagy eladást tart, ne tegye nyilvánossá. Ha kártérítést ajánl fel egy panaszért, ez még fontosabb. Nem akarja, hogy panaszok özönljenek azoktól, akik csak ingyenes termékeket vagy szolgáltatásokat próbálnak megszerezni.

Amikor nyilvánosan válaszol az ügyfelektől kapott visszajelzésekre, ne felejtse el megszólítani őket. Az emberek tudni akarják, hogy a cégtulajdonosok egyéneknek tekintik őket, nem pedig egy nagyon nagy csoport egy részének. A nevük használata azt fogja adni nekik, amit akarnak.

Ha negatív megjegyzést vagy véleményt talál a cégével kapcsolatban, ne hagyja figyelmen kívül. Válaszoljon rá, és védje meg álláspontját. Néha az emberek, akik negatív megjegyzéseket tesznek közzé, csak a történet egyik oldalát mesélik el. Önön múlik, hogy bemutassa a saját oldalát, hogy az olvasók teljesebb képet kapjanak.

A közösségi média barátja vagy ellensége lehet vállalkozásának. Meg kell tanulnia, hogyan használja az előnyére. Hozzon létre saját oldalakat olyan webhelyeken, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan kezelje az ügyfelek aggályait, és tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási előnyökkel jár az Ön vállalkozása számára.

Ha vállalkozása van, nagyon fontos, hogy kialakítson egy folyamatot a negatív vélemények kezelésére. Mindig megfelelően és gyorsan válaszoljon a negatív véleményekre; különben a hallgatása közömbösségnek tűnhet. Ugyanilyen fontos, hogy minden pozitív véleményt elismeréssel és megerősítéssel fogadjon el.

Ha vállalkozása olyan hibát követett el, amely káros az ügyfelei számára, soha ne próbálja eltitkolni. Az ügyfelek okosak, és nem fognak bedőlni. Nyugodtan ismerje be a hibáját, és kérjen alázatosan bocsánatot érte. A legtöbb esetben az ügyfelek megbocsátják a hibákat, különösen, ha kapnak valamit cserébe.

Ha egy üzletember hírneve megütődik, a következmények súlyosak lehetnek. A folyamatos sikerhez elengedhetetlen, hogy tudjuk, hogyan lehet elkerülni a golyókat, és megjavítani a megingott hírnevet. Ha ezeket a tippeket mindig kéznél tartja, bármely üzletember számára lehetővé kell tenni, hogy átmenetileg zűrzavaros vizeken navigáljon és teljesen felépüljön.